22.10.2021 09:35
VODNJAN, 21. listopada 2021. (Hina) - Infobip, globalna cloud komunikacijska platforma i vodeća IT kompanija u regiji, ocijenjena je kao najbolji pružatelj usluga u CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) segmentu, po istraživanju nezavisne britanske analitičke kuće Juniper Research, priopćeno je u petak. 
Juniperov novi alat Competitor Leaderboard donosi vizualni uvid u kompetitivno pozicioniranje vodećih globalnih kompanija unutar specifičnog područja. Poredak je izračunat s obzirom na tržišni udio, inovativnost, kapacitet za daljnji rast te financijsku, operativnu i marketinšku snagu kompanija. Infobip je proglašen etabliranim liderom u CPaaS prostoru zbog kvalitete i širine vlastite CPaaS platforme, rješenja za nadzor i filtriranje SMS poruka, rješenja za usluge mobilnog identiteta i rješenja za poslovnu komunikaciju preko RCS poruka. To je ujedno najviša pozicija u izvještaju u usporedbi s ostalim analiziranim tvrtkama, navodi se u priopćenju. "Drago nam je biti na samom vrhu ovog izvještaja i ono je potvrda odličnih stvari koje smo napravili u zadnjih godinu dana. Želimo zadržati poziciju lidera i pouzdanog CPaaS partnera", izjavio je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suvlasnik Infobipa.

U izvještaju se kao ključni ističu Infobipovi planovi za ulazak u B2D (Business to Developer) tržišni segment, što je potvrđeno i ovogodišnjim preuzimanjem konferencije Shift, budući da su upravo developeri unutar tvrtki ti koji procjenjuju isplativost implementacije novih softverskih rješenja. Bitnim se ističe i Infobipovo preuzimanje američke tvrtke OpenMarket i sukladno tome jačanje na tržištu Sjeverne Amerike, ujedno ključnom tržištu u segmentu razmjene mobilnih poruka, gdje vodnjanska IT kompanija ima veliki prostor za daljnji rast. Juniper Research procjenjuje da će ukupna vrijednost tržišta mobilnih poruka u SAD-u do kraja 2025. narasti za 21 posto, odnosno s prošlogodišnjih 52,5 milijardi na 63,7 milijardi američkih dolara. Prošlog je mjeseca Juniper Research proglasio Infobip i vodećim pružateljem usluga u visoko kompetitivnom prostoru razmjene mobilnih poruka, daleko ispred idućeg na ljestvici. Istraživanje je uzelo u obzir kapacitet razmjene poruka, mogućnosti, financijske rezultate te sofisticiranost rješenja za razmjenu mobilnih poruka dvadeset najistaknutijih pružatelja messaging rješenja.

Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 3300 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima - na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je Infobipove servise i usluge. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima kao što su Virgin Megastore, Strava, Uber, Zendesk, Burger King i mnogi drugi.

AIZAGREB, 26. studenoga 2021. (Hina) - Three of them je najbrže rastuća hrvatska tehnološka tvrtka ovogodišnjeg Deloitteovog natječaja 50 najbrže rastućih tvrtki srednje Europe, pri čemu su u glavnoj kategoriji plasman među najbolje ostvarile četiri hrvatske tvrtke, a još trima je to uspjelo u potkategoriji "Zvijezde najvećeg rasta". 

WASHINGTON, 25. studenoga 2021. (Hina/dpa) - Američki ogranak Deutsche Telekoma T-Mobile pristao je platiti 19,5 milijuna dolara kako bi regulator obustavio istragu koja je trebala utvrditi zašto su hitne službe 12 sati bile nedostupne za pozive tisuća Amerikanaca. 

ZAGREB, 25. studenoga 2021. (Hina) - Hrvatski brend ekoloških tenisica Miret, koji se razvija uz podršku Zagrebačkog inovacijskog centra (ZICER), pokrenuo je crowdinvesting kampanju na Funderbeam platformi te u prva dva dana prikupio više od 250 tisuća eura, izvijestili su u četvrtak iz ZICER-a. 

LJUBLJANA, 25. studenoga 2021. (Hina) - Mercator je u prvih devet mjeseci ove godine povećao prihode za gotovo jedan posto, na 1,6 milijardi eura i ostvario neto dobit od 12,6 milijuna eura, objavio je u četvrtak slovenski trgovački lanac, dio Fortenova grupe.

ZAGREB, 25. studenoga 2021. (Hina) - AD Plastik grupa je ugovorila nove poslove u Rusiji s alijansom Renault-Nissan-AvtoVAZ u vrijednosti 47,7 milijuna eura za različite modele vozila, objavio je u četvrtak solinski proizvođač auto dijelova.