Pretplata i usluge

Općenito o usluzi

Usluga INSOLV-INFO se sastoji od pristupa portalu INSOLV-INFO i usluge praćenja insolvencijskih postupaka, sudskog registra, poslovnog registra, bankovnih računa i e-oglasne ploče.

Portal INSOLV-INFO je internetska stranica koja omogućuje pretraživanje raznih poslovnih, pravnih i dnevnih sadržaja. Pristup navedenim sadržajima je moguć uz pomoć korisničkog imena i lozinke.

Ako želite postati korisnikom usluge INSOLV-INFO možete odabrati jedan od naših ponuđenih paketa. Za uspostavu praćenja potrebno je dostaviti popis OIB-ova subjekata za koje želite primati obavijesti. Za više informacija o pretplatama i uslugama slijedite poveznicu. Pretplata i usluge

Podaci koje nam ustupate su u potpunosti sigurni te smo obvezni čuvati ih kao poslovnu tajnu, a Vaše osobne podatke obrađujemo u skladu s Izjavom o zaštiti privatnosti. Opći uvjeti

Praćenje

Praćenje je usluga svakodnevnog obavještavanja e-mailom o pronađenim promjenama u insolvencijskim postupcima (stečajevi, predstečajevi, likvidacije i stečaj potrošača), sudskom registru (objave, najave brisanja i brisano), poslovnom registru, informacijama o bankovnim računima i objavama e-oglasne ploče.

Objave se prikupljaju sa svih izvora (e-oglasna ploča, Narodne novine, FINA, sudski registar) te provjeravaju i uspoređuju s Vašom listom klijenata kako bi vas mogli obavijestiti o pronađenim promjenama u postupcima.

  1. Zaprimit ćete na e-mail korisničke podatke unutar 10 minuta od registracije - molimo da u svom poštanskom pretincu provjerite SPAM folder.
  2. Potrebno se prijaviti s korisničkim podacima na prijava, zatim kliknuti na ikonu za praćenje (gornji desni kut, ikona ).
  3. Kliknuti na "Aktivirajte praćenje".
  4. Ispunjavanje obrasca - odaberete što želite pratiti, unesete svoje podatke i potvrdite uneseno (u ovom koraku je potrebno označiti "Slažem se" i kliknuti na "Pošalji", nakon čega će Vaše praćenje biti aktivirano).
  5. Nakon ispunjenog obrasca, sustav Vas vraća na "Moje praćenje" te sada možete ažurirati popis za praćenje (dodavati i brisati OIB-ove).

  1. Potrebno je kliknuti na "Praćenje" .
  2. U prazno polje pod "Pronađi subjekt", potrebno je unijeti OIB koji želite pratiti te kliknuti na "Dodaj u praćenje".
    NAPOMENA: Ako dodajete OIB fizičke osobe, u polje "Tvrtka" možete ručno upisati ime i prezime osobe te onda kliknuti na "Dodaj u praćenje".
  3. Dodani OIB će biti vidljiv na popisu (mogućnost izvoza tablice praćenja u excel, ikona ).

  1. Potrebno je kliknuti na "Praćenje" .
  2. U prazno polje pod "Pretraga po nazivu ili OIB-u" možete pretraživati Vašu tablicu po OIB-u, nazivu ili dijelu OIB-a ili naziva.
  3. Ako želite maknuti OIB sa Vaše liste praćenja, kliknite na pripadajuću ikonu
    .

  1. Potrebno je kliknuti na "Praćenje" .
  2. Pod "Uvoz preko datoteke" izaberite excel datoteku sa OIB-ovima za uvoz, zatim kliknite na ikonu .
    NAPOMENA: Excel datoteka mora biti u formatu OpenXML (*.xlsx). Prvi stupac mora sadržavati OIB-ove, drugi stupac može (ali ne mora) sadržavati naziv subjekta. Sustav neće uvoziti OIB-ove koji već postoje niti će brisati postojeće koje već imate na praćenju. Nakon uvoza, dobit ćete informaciju o tome koji su OIB-ovi matematički neispravni te koliko je novih OIB-ova dodano na praćenje.

  1. Potrebno je kliknuti na "Praćenje" .
  2. U slučaju da želite obrisati sve OIB-ove koje trenutno imate na praćenju, potrebno je kliknuti na ikonu pokraj teksta "Prestanite pratiti".